błędy przepływki i kąta wtrysku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    błędy przepływki i kąta wtrysku

    W temacie o O3 był link z oznaczeniami silników do O3. Zerknąłem sobie na Rapida i wynika z tego, że oprócz silnika 1.6 TDI 90 KM o którym oficjalnie wiemy, że będzie widnieje jeszcze jednostka benzynowa 1.6 MPI 105 KM, o której tylko ktoś wspominał, że może się pojawić.

    https://www.mann-hummel.com/online-catalog/EU/pol/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Pojazdy/Samochody%20osobowe%20+%20dostawcze/SKODA/Rapid%20(NH3)

    Może to będzie rozwiązanie dla osób co preferują LPG.
    Mnie zastanawia jakie on będzie miał parametry i ile będzie palił paliwa bez przerabiania na LPG no i w jakiej cenie będzie. Ja obstawiam, że będą to okolice 1.2 TSI.
    A może to ten sam co był kiedyś w F2 i Roomsterze?

    PS. Analizując tą stronę to w F2 i Roomsterze ten silnik ma to samo oznaczenie co w Rapidzie więc może to być jednak ta sama jednostka
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman
  • wolas
    Rider
    • 2011
    • 290

    #2
    błędy przepływki i kąta wtrysku

    podlączylem dzisiaj auto pod kompa i oto jakie pokazał błędy
    17656 Początek wtrysku - regulacja
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    17552 Masowy przepływomierz powietrza - przerwa/zwarcie na masę
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    przejechałem z ze 4 km i nie pokazał błędów, pali i chodzi normalnie, bez żadnych różnic, skad takie blędy??dodam ze ostatnio kumpel podkusił mnie zeby dolac jakiegos badziewia do czyszczenia wtrysków, oraz zauważyłem powietrze w wężyku od filtra do pompy

    [ Dodano: Pon 09 Kwi, 12 12:27 ]
    jakis miesiac temu wymienialem pasek rozrzadu,wszystkie filtry zostały wymieniowe jakies 5 tys km temu

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Co do błędów to czasem warto zobaczyć w neta zanim się napisze - i masz odpowiedź odrazu.

      pierwszy błąd:


      Ale jak miałeś robiony rozrząd do pewnie magik nawet kąta nie sprawdził. Zapewne ustawienie kąta wyeliminuje sprawę.

      Co do drugiego błędu to usuń go i zobacz czy powróci - jeśli tak to sprawdź kable/wtyczke bo błąd jest jednoznaczny.

      a co do "jakiegoś preparatu" to co ma piernik do wiatraka?
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        pirwszy bład moze byc spowodowany przez brudny filtr paliwa .a drugi jest spowodowany odpieciem przepływki . mozesz zrobic logi bloku 000 i 4 w BS wtedy bedzie mozna powiedziec cos wiecej o poczatku wtrysku
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Wykonaj logi dynamiczne... i stanie się swiatłość
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • wolas
            Rider
            • 2011
            • 290

            #6
            nigdy nie robilem logów dynamicznych, mam vag-com 4.09 i Polskiego Vaga, mniej wiecej czytalem jak robić logi, czy w tym wypadku w vag-com musze wejsc w Engine, nastepnie Meas Block 08 tam ustawić nr bloku 000 na 3 biegu od 1500obr do 4 tys i zapisać logi?? jeśli sie mylę to podpowiedzcie jak to zrobić.
            ogólnie to zastanawia mnie czy przez powietrze w węzyku od filtra moglo spowodować taki błąd,
            z góry dzieki za pomoc

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Zamieszczone przez wolas
              czy w tym wypadku w vag-com musze wejsc w Engine, nastepnie Meas Block 08 tam ustawić nr bloku 000 na 3 biegu od 1500obr do 4 tys i zapisać logi
              Tak zgadza się. Postaraj się o pelna wersje VAG 3.11 - działa najlepiej.

              Potrzebujemy:
              Dynamiczne - 003,004,008,010 i 011
              Statyczne - 004
              Statyczne Basic Settings - 000
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • wolas
                Rider
                • 2011
                • 290

                #8
                mam problem vag com nie chce sie polączyć, sciagnałem go z chomika miał zaledwie 1mb, a w nim dwa pliki, kiedy robie test widzi interfejs pod com3, lecz kiedy wchodze w select engine nie widzi interfejsu, natomiast polski vag nie chce się połączyc na zapalonym silniku, tylko na włączonym zapłonie

                dodam ze mam na lapku WIN7 32bit

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Port COM na ktorym zainstalował sie interface musi sie zgadzac z tym ktory wskazany jest w VAG COM.
                  Daj maila na PW wysle Ci 3.11 "pelną wersje".
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • wolas
                    Rider
                    • 2011
                    • 290

                    #10
                    Porty COM sie zgadzaja, dzisiaj zrobilem 100km i Polski VAG 4.9 puki co nie pokazał zadnego błedu

                    [ Dodano: Wto 10 Kwi, 12 21:48 ]
                    chyba oszczedności na OBD daja znaki, sciagnolem juz kilka wersji vag'a, vcds'a i każdy z nich przy tescie pokazuje, że port jest ok, ale brak interfejsu, jak pisalem Pol vag działa, ostatnio też podłączałem ALFĘ pod FiatECUSCAN czy cos takiego i wszystko działało

                    [ Dodano: Sro 11 Kwi, 12 16:46 ]
                    udało mi sie połączyc ale tylko jak mam włączony zapłon a na zapalonym silniku nie,

                    [ Dodano: Pią 13 Kwi, 12 21:44 ]
                    kolega pożyczył inny kabelek i udało się kąt wynosi 105 czyli jest do przestawienia

                    Komentarz

                    Pracuję...